Konferencja na zakończenie realizacji projektu systemowego
Konferencja była wydarzeniem podsumowującym realizację projektu systemowego "Podniesienie jakości procesów decyzyjnych w administracji rządowej poprzez wykorzystanie potencjału środowisk naukowych i eksperckich". Projekt realizowany jest przez Departament Służby Cywilnej w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów w ramach Działania 5.1 Wzmocnienie potencjału administracji rządowej Programu Kapitał Ludzki współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Spolecznego.
Celem projektu jest usprawnienie mechanizmów decyzyjnych funkcjonujących w administracji rządowej, a w konsekwencji sprawne i efektywne nią zarządzanie.
Podczas konferencji zostały między innymi podsumowane rezultaty projektu. Przedstawione były także rekomendacje wypracowane w trakcie realizacji projektu.
Jednym z elementów konferencji były cztery panele tematyczne:
- Udział doradztwa zewnętrznego przy tworzeniu, realizacji i ocenie polityk publicznych;
- Współpraca administracji rządowej z instytucjami analityczno-doradczymi w obszarze służby cywilnej. Służba cywilna jako podmiot i przedmiot współpracy administracji rządowej z instytucjami analityczno-doradczymi. Komplementarność działań;
- Współpraca administracji z instytucjami analityczno-doradczymi - doświadczenia innych krajów i organizacji międzynarodowych;
- Współpraca administracji z instytucjami analityczno-doradczymi w obszarze bezpieczeństwa państwa.