Klient w centrum uwagi administracji

 

I.                   Klient w centrum uwagi administracji
1.      Beneficjent:
Departament Służby Cywilnej
2.      Cel projektu:
Usprawnienie pracy urzędów administracji rządowej w oparciu o zarządzanie satysfakcją klienta.
3.      Opis głównych działań:
Przeprowadzono badanie satysfakcji klientów z usług świadczonych przez urzędy uczestniczące w projekcie.
Zapewniono urzędom wsparcie eksperckie, w tym opracowano dla każdego z urzędów katalog usług.
Przeprowadzono szkolenia z zakresu obsługi klienta.
4.      Okres realizacji:
01.08.2010 – 31.05.2012 r.
5.      Rezultaty projektu i ich użytkownicy:
Wdrożono usprawnienia z zakresu obsługi klienta w 90 urzędach.
Opracowano dokument pn. Wytyczne do wdrożenia standardów zarządzania satysfakcją klienta w urzędach administracji rządowej oraz Zbiór dobrych praktyk, udostępnione na stronie DSC.
 
6.      Budżet: 7,54 mln zł w tym dfinansowanie publiczne 1 131 000 zł