Modernizacja systemu zarządzania i przepływu informacji w administracji rządowej szczebla centralnego

Projektodawca: Departament Analiz Strategicznych Kancelarii Prezesa Rady Ministrów
 
I.                   Modernizacja systemu zarządzania i przepływu informacji w administracji szczebla centralnego
1.      Beneficjent:
Departament Analiz Strategicznych KPRM
2.      Cel projektu:
Określenie warunków i kierunków poprawy efektywności tworzenia, priorytetyzacji i wdrażania polityk państwa w administracji rządowej szczebla centralnego.
3.      Opis głównych działań:
Opracowano diagnozę kluczowych procesów merytorycznych i administracyjnych w urzędach objętych badaniem.
Opracowano rekomendacje dotyczące usprawnienia ww. procesów.
Przeprowadzono pilotażowe wdrożenia wybranych rozwiązań.
4.      Okres realizacji:
01.07.2009 – 31.12.2012 r.
5.      Rezultaty projektu i ich użytkownicy:
Opracowano raport zawierający analizę wspólnych problemów zarządczych oraz program zmian naprawczych.
Stworzono platformę internetową – bazy wiedzy z elementami crowdsourcingu, w celu usprawnienia wymiany informacji w administracji rządowej.
6.      Budżet: 4,3 mln zł w tym dofinansowanie publiczne 645 000 zł