Poprawa jakości zarządzania w administracji rządowej - Akademia Zarządzania Publicznego II etap

I.                   Poprawa jakości zarządzania w administracji rządowej - Akademia Zarządzania Publicznego II etap
1.      Beneficjent:
Departament Służby Cywilnej
 
2.      Cel projektu:
Poprawa jakości zarządzania w administracji w trzech kluczowych dla ich funkcjonowania obszarach, tj. finansowym, kadrowym i zamówieniach publicznych.
3.      Opis głównych działań:
Przeprowadzono audyt organizacyjny komórek właściwych ds. kadr i szkoleń, budżetu i finansów oraz zamówień publicznych w 62 urzędach - ministerstwach, urzędach centralnych i urzędach wojewódzkich.
Opracowano Wytyczne Szefa Służby Cywilnej zawierające rekomendacje w zakresie poprawy zarządzania w wymienionych wyżej komórkach.
Wsparto wdrożenie wypracowanych usprawnień w wybranych urzędach.
4.      Okres realizacji:
01.04.2009 – 31.03.2012 r.
5.      Rezultaty projektu i ich użytkownicy:
Usprawniono zarządzanie w 62 urzędach w 3 kluczowych obszarach ich funkcjonowania.
Zainteresowane urzędy mają możliwość korzystania z wypracowanych w ramach projektu produktów (tj. materiałów i narzędzi z 3 badanych w ramach projektu obszarów). Materiały
te dostępne są na stronie internetowej DSC.
6.      Budżet: 7,42 mln zł w tym dofinansowanie publiczne 1 113 000 zł



Akademia Zarządzania Publicznego I etap była częścią wcześniej realizowanego projektu „Szkolenia osób powołanych na wysokie stanowiska państwowe z państwowego zasobu kadrowego.”