Poprawa zdolności zarządczych w urzędach administracji rządowej

Projektodawca: Departament Służby Cywilnej w KPRM
 
 
I.                   Poprawa zdolności zarządczych w urzędach administracji rządowej
1.      Beneficjent:
Departament Służby Cywilnej
2.      Cel projektu:
Upowszechnienie zarządzania jakością w urzędach administracji rządowej. W dalszej perspektywie usprawnienie funkcjonowania urzędów poprzez projakościową reorientację stosowanego w nich modelu zarządzania.
3.      Opis głównych działań:
Prowadzono działania informacyjno-promocyjne związane z zaprezentowaniem metody CAF (Common Assesement Framework tj. Wspólna Metoda Oceny).
Przeprowadzono 2 tury badań dotyczących diagnozy zarządzania jakością w urzędach oraz oceny oddziaływania projektu.
Wdrożono metodę CAF oraz podejście procesowe w 74 urzędach administracji rządowej (urzędy centralne oraz terenowe). 
4.      Okres realizacji:
01.04.2008 – 31.12.2009 r.
5.      Rezultaty projektu i ich użytkownicy:
Wzmocnienie zdolności zarządczych 74 urzędów administracji rządowej (urzędy centralne oraz terenowe) poprzez wdrożenie w nich z metodą CAF lub podejścia procesowego.
6.      Budżet: 7,85 mln zł w tym dofinansowanie publiczne 1 005 685,78 zł