Strategia Zarządzania Zasobami Ludzkimi w służbie cywilnej

I.                   Strategia zarządzania zasobami ludzkimi w służbie cywilnej
1.      Beneficjent:
Departament Służby Cywilnej
2.      Cel projektu:
Opracowanie i wdrożenie strategii zarządzania zasobami ludzkimi w służbie cywilnej oraz zwiększenie kompetencji osób odpowiedzialnych za zarządzanie kadrami w administracji.
3.      Opis głównych działań:
Opracowano i wdrożono instrumenty zarządzania zasobami ludzkimi w obszarach takich jak: rekrutacja i selekcja, oceny okresowe, indywidualne plany rozwoju zawodowego, wynagrodzenia, wizerunek służby cywilnej.
Opracowano analizy i ekspertyzy nt. wizerunku służby cywilnej, metodologii i najlepszych praktyk ZZL oraz Strategię zarządzania zasobami ludzkimi w służbie cywilnej.
Ujednolicono standardy i praktyki w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi w służbie cywilnej.
4.      Okres realizacji:
01.04.2009 – 31.12.2011 r.
 
5.      Rezultaty projektu i ich użytkownicy:
Osoby odpowiedzialne za zarządzanie kadrami w urzędach wyposażono w konkretne narzędzia, służące poprawie jakości i efektywności realizowanych zadań.
Podniesiono kompetencje tych osób do wykorzystywania nowoczesnych narzędzi ZZL i wdrażania wypracowanych usprawnień systemowych.
6.      Budżet: 3,98 mln zł w tym dofinansowanie publiczne 597 000 zł